Державне майно не завжди може бути рентабельним та справді вигідним для держави. Є безліч прикладів, коли заводські приміщення, фабрики та безліч інших об’єктів стають великим тягарем для бюджету, що потребує постійного фінансування й приносить державні виключно збитки. 

В таких ситуаціях, правильним та найбільш розумним рішенням є приватизація подібного майна. Таким чином, держава отримує додаткові кошти до бюджету, та отримує реальну можливість позбутися від майна, яка було для неї збитковим та проблемним.

Водночас, мала приватизація – це зручний інструмент для приватних корпорацій та можливість отримати цікаве майно за вигідною ціною. Говорячи про малу приватизацію, під цю категорію можуть підпадати й земельні ділянки, які також можна приватизувати, якщо це передбачено законодавством.

Переглянути список таких ділянок ви можете, якщо перейдете за наступним посиланням https://sale.ueex.com.ua/news/perelik-zemelqnyh-dilyanok-vystavlenyh-na-aukcion-v-ukraqini

Один з важливих моментів, що стосується приватизації майна – це класифікація даної процедури на два формати.

Мова йде про те, за яким саме принципом може відбуватися процедура та за яких умов вона може бути проведена.

  • Велика приватизація – це більш складна процедура і для організації такої приватизації потрібно підготувати величезний пакет тендерної документації. Така форма приватизації потребує досконалого підходу, тому що такі торги завжди контролюються державою і мова йде про дуже ретельний контроль;
  • Мала приватизація – це спрощений формат, що дозволяє значно знизити вимоги як до організатора так і до учасників. Відповідно, така форма приватизації дає можливість взяти участь значно більшій кількості користувачів, але для цього також потрібно виконувати всі умови та діяти виключно в рамках чинного законодавства.

Малою приватизацію може називатися процедура лише в тому випадку, якщо вартість лоту не перевищує 250 мільйонів гривень. Відповідно, якщо сума є вищою цієї відмітки, то принцип значно ускладняється.

Якщо ж говорити про те, що можна отримати в користування, беручи участі в аукціонах з малої приватизації, це можуть бути:

  • Транспортні засоби – це може бути техніка різного призначення, починаючи з легкових автомобілів та закінчуючи сільськогосподарським обладнанням;
  • Земельні ділянки – можуть приватизуватися з метою подальшого ведення на них господарства;
  • Нерухомість – вона може бути житловою, промисловою, комерційною або ж комунальною, що також може приватизуватися;
  • Промислові об’єкти – сюди можна віднести фабрики, заводські приміщення та навіть діючі підприємства.

Насправді, перелік можливих лотів є значно ширшим, тому вам варто ознайомитися з ним більш детально.

В будь-якому випадку, участь в аукціонах з малої приватизації – це досить складна процедура, що вимагає від учасника відповідального підходу та вивчення всіх основних правил та порад, які є справді важливими та можуть бути для вас корисними.

Як правильно користуватися сервісом Інфобокс

Інфобокс вважається одним з найбільш популярних інформаційних ресурсів. Не важко здогадатися, що це та платформа, основним завданням якої є надання інформації учасникам та організаторам торгів.

Користуючись цим сервісом, ви маєте можливість першим дізнаватися про оновлення самого формату процедур, бути в курсі актуальних законів та поправок, які можуть стосуватися проведення торгів.

Один з найбільш корисних блоків з інформацією на сайті – це запитання та відповіді. В цьому розділі, ви маєте змогу переглянути повний список запитань від учасників та відразу ж побачити на них відповіді.

Ви можете скористатися сервісом Інфобокс і це буде для вас корисно, незалежно від того, яким електронним майданчиком ви користуєтесь. Це може бути ТБ “Українська енергетична біржа” або ж будь-який інший ресурс з акредитацією в ПроЗорро.

Доречі, на сайті Інфобокс ви також можете знайти ефективні поради, що стосуються вибору електронного майданчика, що буде для вас справді зручним.

Чи обов’язково потрібно ознайомитися з законом про державні закупівлі в ПроЗорро

Основним завданням системи ПроЗорро завжди вважався контроль за проведенням відкритих торгів, аукціонів та тендерних закупівель. 

При цьому, дехто не бере до уваги той момент, що всі ці процедури можливі лише в тому випадку, якщо організатор створює своє оголошення, дотримуючись всіх пунктів закону про проведення публічних закупівель.

Будь-яка процедура, що має відношення до державного фінансування, повинна проводитись на основі діючих українських законів. Наразі, головною вимогою до організацій є проведення публічних закупівель згідно з утвердженим річним планом та з обов’язковим використанням системи ПроЗорро.

Що стосується учасників, то вони також зобов’язані діяти з врахуванням діючого законодавства та бути ознайомленими зі всіма базовими нормами, які не є якимись занадто складними.